Forum
Compello.se

#26 2007-04-26 12:03:26

Malmsten
Medlem
Från: Forsmo
Registrerad: 2005-11-09
Webbsida

Re: Subaru Impreza Gt Kombi

Mappar du efteråt så äre lugnt. Ã… på bilar med MAP-sensor så kan du häkta på va du vill. Grejen med öppen dump och luftmassmätare är ju att du dumpar ut uppmätt luft, alltså blire lite fet blandning. Jag märkte dock ingen skillnad på Nissan min.

Finns ju även hybrid dumpar att köpa, släpper ut lite för ljudets skull och släpper tillbaka lite för motorns bästa smile

Offline

 

#27 2007-04-26 19:27:25

panik
Medlem
Från: Pilgrimstad
Registrerad: 2005-11-19

Re: Subaru Impreza Gt Kombi

Eftersom ni hade så olika siffror på försäkringen så kollade jag igen och det är tydligen väldigt olika på försäkringar. länsförsäkringar kostade 9800:- och på folksam 6000:- så jag ger mig, det vart inte så dyrt iaf men jag kollade för ett år sen och då kollade jag bara länsförsäkringar och nu har iaf jag lärt mig att man ska kolla runt ordentligt innan man bestämmer sig.

Men men du har iaf än jäkligt fin bil och jag blev lite sugen nu så du kanske får dig en kompis till vintern. wink


Henrik Eriksson
Varför köra utlåndskt når det finns svensk kvalitet.
Lek: SAAB 900 -98 -Säld, Volvo PV 544 -64 Under uppbyggnad.
Vardagsbil: SAAB 9-3 -08

Offline

 

#28 2007-04-26 20:05:31

Foxen
Ny medlem
Från: Sollefteä
Registrerad: 2007-04-22

Re: Subaru Impreza Gt Kombi

panik skrev:

Eftersom ni hade så olika siffror på försäkringen så kollade jag igen och det är tydligen väldigt olika på försäkringar. länsförsäkringar kostade 9800:- och på folksam 6000:- så jag ger mig, det vart inte så dyrt iaf men jag kollade för ett år sen och då kollade jag bara länsförsäkringar och nu har iaf jag lärt mig att man ska kolla runt ordentligt innan man bestämmer sig.

Men men du har iaf än jäkligt fin bil och jag blev lite sugen nu så du kanske får dig en kompis till vintern. wink

Försäkringar kan skilja sig äkligt mycket från bolag till bolag, det är bara att konstatera!

hehe, du ska ha mången tack, riktigt kul att få höra positiva kommentarer om sitt projekt, har ju varit ganska dött på kommentarer och tips på tråden jag gjorde på gatbilar.se tyvärr.. hmm

Självklart ska du skaffa en subba, rolig och trevlig bil, framförallt på vinterhalvåret! wink

Offline

 

Sidfot