Forum
Compello.se

#1 2009-03-26 22:57:41

Guldis
Bakhjulsdriven
Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-09

Gratis datsun i sundsvall.

Råkade springa på en skänkes-annons på flashback.
Här är länken:
https://www.flashback.info/showthread.php?t=859956

och för den som är för lat för att klicka på länkar så klistrar jag även in texten här under. Obs. Jag har inget att göra med skiten i övrigt, och skulle länken nu finnas nån annan stans på forumet så, äschdå. För jag har inte hunnit läsa igenom alla trådar sen jag kollade sist wink Pösshaj!

Citerad text:
Datsun 160j SSS 1976
Tänkte skänka min datsun 160J "violet" SSS årsmodell 1976 till någon bilintresserad.

Bilen har tyvärr inga papper, den var skrotad, men köpte den från skroten och renoverat den. Det som behövs göras är att plocka i motor och låda, sätta dit kardanaxeln och spackla/lackera bilen.

den är 99% rostfri! all rost är lagat! även mycket nya delar i motorn, som alltid startar och går bra! Golvet är rostslipat och lackat med Industrirostskyddsfärg. motor och låda är lackad röd och sliver. splitterny kofångare baktill, dubbla grillar och annat tillbehör medföljer.


passar perfekt att köra israce med, eller någon grusvägsrallybil.

skänkes pga. gnällig idiot till farsa som säger den är ivägen och hotar med att dra den till skroten, men det vill jag icke se, efter allt jag lagt ut på den. skänker hellre den till någon som kan göra något roligt av den.

HÄMTAS I SUNDSVALL. jag kör den ingenstans.


Henrik G - Jobbar volvo

Offline

 

#2 2009-03-27 06:59:24

Munken
Medlem
Från: Rossön
Registrerad: 2005-11-09

Re: Gratis datsun i sundsvall.

Damn, hoppas nån här kan rädda den från skroten. Jag skulle gärna hämta den men frugan får väl nått psykbryt om jag drar hem ännu en Datsun...


Anders Jonsson
LS400, Chevelle, 200sx, Bluebird, Kingcab, M1000, Raptor 350, H250

Offline

 

#3 2009-03-27 09:55:26

Guldis
Bakhjulsdriven
Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-09

Re: Gratis datsun i sundsvall.

Haha, tänkte faktiskt på dig direkt när jag såg tråden.

Men vaddå, är ju bara att ta hem, du får passa på att bjuda på en tripp till ikea så är det problemet nog löst wink


Henrik G - Jobbar volvo

Offline

 

Sidfot