Forum
Compello.se

#26 2011-04-07 17:30:38

Avatar
Medlem
Från: Härnösand
Registrerad: 2009-02-18

Re: Onsdagsbuset kan bli verklighet igen!!!

Har ni konkreta bevis nu eller?

Offline

 

#27 2011-04-08 19:39:23

Freddeman
Medlem
Från: Kramfors
Registrerad: 2007-01-24
Webbsida

Re: Onsdagsbuset kan bli verklighet igen!!!

Även jag var med på detta möte !
Kände att jag var tvungen att leta åt min compello login och göra ett inlägg som uppföljning från mötet.

I likhet med Villo så kommer även jag att på olika sätt bidra för att få få igång detta igen.
Även om nu med mindre möjlighet att personligen hålla samma engagemang och närvarograd som förr så kommer det kännas kul att vara med och särskilt så här i förarbetet hoppas jag kunna göra lite nytta.

Min känsla från mötet var att det redan finns en bra mix av nya och gamla intresserade... men att det återstår ytterligare några för att få ihop en "eventorganisation" som håller över hela sommaren. Alla intressenter bör snabbt höra av sig på något sätt så att det finns möjlighet att få överblick om det går att bemanna buset. Även tips om funktionärer är värdefulla. Förkunskaper behövs inte - det kommer att finnas utbildningstillfällen och genomgångar före varje eventkväll.

Låter strålande med input som från zajja (!) och enligt mig finns stor chans den intresserade att inom grundramarna få påverka hur onsdagsbuset skall vara.

Det finns nu en del nya krafter med många nya fräscha ideér.
Det blandat med support från oss som varit med tidigare borde kunna få detta att komma igång!

Trevlig helg på er allihop!

//Fredrik Martinsson

Offline

 

Sidfot