Forum
Compello.se
  • Index
  •  » Allmänt
  •  » Fula, päkostade bilar - år ni avundsjuka?

#26 2008-10-05 03:19:32

white_trash
Medlem
Från: sollefteä
Registrerad: 2007-04-15

Re: Fula, päkostade bilar - år ni avundsjuka?

Mordiiax skrev:

Man hör ofta när lite stylade bilar kritiseras att dom som är lite anti bara är avundsjuka. Detta hävdar i många fall byggaren eller "stylaren" vad man nu vill kalla han/henne.

Vad tycker ni egentligen? När en bil är smaklös/ful/dåligt gjord/hemsk på något vis och du inte kan hålla tyst om det. Är det därför att du är avundsjuk då eller är det på grund utav att bilen i fråga faktiskt ser ut som "hej kom och hjälp mig"?

Såklart det säkert känns tungt att slänga ut flertalet tusenlappar på plast och sen få höra att man bara förfulat något. Men innan man slänger ut så mycket pengar, varför tänker man inte till riktigt då? Eller är smaklösheten bara ett faktum?

Ös på tankar och åsikter, hoppas att det är ett ämne som kräver ventilation! smile

folk har ju olika smak. det som gör bil hobbyn rolig...

tycker ni är bil-rasister tongue haha

Senast redigerat av white_trash (2008-10-05 03:24:30)

Offline

 

#27 2008-10-05 10:31:47

panik
Medlem
Från: Pilgrimstad
Registrerad: 2005-11-19

Re: Fula, päkostade bilar - år ni avundsjuka?

Tycker att den svarta eclipsen var ok. jag blev så förbannad för ett halvår sen letade förbrilt efter ett cleant paket till min gamla 900. men det fanns bara som jag tycker förmycket. men Munken har rätt det börjar bli mer och mer till det cleana hållet som en annan tycker är snyggt. ett exempel på hur det kan va fint men att en detalj förstör lite är Altras gamla BMW tycker den var snygg bortset från vingen som var på tok för stor.


Henrik Eriksson
Varför köra utlåndskt når det finns svensk kvalitet.
Lek: SAAB 900 -98 -Säld, Volvo PV 544 -64 Under uppbyggnad.
Vardagsbil: SAAB 9-3 -08

Offline

 
  • Index
  •  » Allmänt
  •  » Fula, päkostade bilar - år ni avundsjuka?

Sidfot