Forum
Compello.se

#26 2010-10-19 10:51:46

Matzonik
Ny medlem
Registrerad: 2010-10-19

Re: Compello - Underground of the Streets

Mordiiax skrev:

Hej och välkommen Matzonik smile
Tycker inte Altras påstående behöver innebära att man sitter på särskild kunskap, är allmänt känt att om man rullar in på Bilprovningen med 700hk och berättar för besiktningsteknikern om allt trim man har så blir det svårt att komma ut med rena papper.
Däremot har ju alla sina metoder för att få igenom sina bilar, men det är ju en annan femma och en annan smileyhistoria som avslut smile

Gör gärna en tråd om din bil så vi får se vad Östersund ha att erbjuda! big_smile

Jo visserligen kan det stämma men allt beror ju på hur man bygger sina bilar. Dom flesta har noll koll på hur det ska se ut under huven på en skyline. Men i mitt fall som har bytt till singel från dubbel så kan det finnas dom som vet att det inte är org. Vet dock flera skylines som åkt igenom besiktningen med stor singel turbo. Finns ju dubbel turbosar som ser ut som orginal med sen kör jag ju org ic tryckrör mm. Är bara lite bling bling under huven med an kopplingar och lackade prylar. Så kan ju erkänna att mitt motorutrymme inte är optimalt om man vill ha besiktningsvänligt. Funderar på att göra om till nästa sommar med att lacka allt mer svart osv.  smile

Bilen finns på garaget http://www.garaget.org/?car=166421

Offline

 

#27 2010-10-21 09:52:35

echojack
Medlem
Från: Sollefteoe
Registrerad: 2006-08-22

Re: Compello - Underground of the Streets

Matzonik skrev:

Mordiiax skrev:

Hej och välkommen Matzonik smile
Tycker inte Altras påstående behöver innebära att man sitter på särskild kunskap, är allmänt känt att om man rullar in på Bilprovningen med 700hk och berättar för besiktningsteknikern om allt trim man har så blir det svårt att komma ut med rena papper.
Däremot har ju alla sina metoder för att få igenom sina bilar, men det är ju en annan femma och en annan smileyhistoria som avslut smile

Gör gärna en tråd om din bil så vi får se vad Östersund ha att erbjuda! big_smile

Jo visserligen kan det stämma men allt beror ju på hur man bygger sina bilar. Dom flesta har noll koll på hur det ska se ut under huven på en skyline. Men i mitt fall som har bytt till singel från dubbel så kan det finnas dom som vet att det inte är org. Vet dock flera skylines som åkt igenom besiktningen med stor singel turbo. Finns ju dubbel turbosar som ser ut som orginal med sen kör jag ju org ic tryckrör mm. Är bara lite bling bling under huven med an kopplingar och lackade prylar. Så kan ju erkänna att mitt motorutrymme inte är optimalt om man vill ha besiktningsvänligt. Funderar på att göra om till nästa sommar med att lacka allt mer svart osv.  smile

Bilen finns på garaget http://www.garaget.org/?car=166421

Ser det är fler som har god smak när det kommer till fälgar wink
Riktigt nice bil måste jag säga!


Per Johansson
-= Mazda RX-7 Type-R =-
-= Volvo V70 =-

Offline

 

#28 2010-11-16 16:45:40

Ante
Ny medlem
Från: Östersund
Registrerad: 2009-01-21
Webbsida

Re: Compello - Underground of the Streets

Problemet med körningarna är när tiden inte räcker till. Vissa skaffar familj andra jobbar utomlands osv.
Raceosd har över 300medlemmar, men hur aktiviteten är låter vi vara osagt.
Dom nattliga aktiviteterna fungerar väl bra ändå, nya själar försöker hålla detta vid liv.

Glöm inte bort alla bmws som invaderat sommaren 2010. Många kompetenta bilar.
Eller den svarta supran med 1100hk och dubbelturbo!

/SaTN

Offline

 

#29 2010-11-16 22:21:19

Mordiiax
till din tjänst
Från: Sundsvall
Registrerad: 2005-11-09
Webbsida

Re: Compello - Underground of the Streets

Vill minnas att det var en kille från Ösd som gick ut i Mittnytt och fördömde Compellos nattliga aktiviteter för att det störde Östersunds lagliga, kanske därför jag trott att den roliga körningen är väck med vinden där borta tongue


Compello.se ► Admin
Honda Civic Tourer
Honda Jazz
Honda Civic 1300

Offline

 

Sidfot